אז שלישי טוב לכולם
שוב כמו שאומרים שלישי פעמיים כי טוב
אז אתם מקבלים היום שני פרקים
אז נתחיל מפרק 12 של שדים של עולם הצללים הסדרה הבאנגר שלנו ממשיכה לא לאכזב אותנו
והיום לבקשת המבקר איכות החדש שלי נתחיל סדרה חדשה בשם רוחות רעות: מונונוגטרי שם קשה
בכל מקרה קחו את פרק 1 בנתיים יש פה לדעתי עלילה מעניינת נחכה לראות את שאר הפרקים ונקווה לטוב
אגב יש לזה שתי עונות אז תתכוננו
תודה רבה לmr orange על פרק 12
ותודה לgol d roger על פרק 1 של הסדרה ועל ההצעה לסדרה מעניינת